لودر کوماتسو 470

شرکت بازرگانی ایران راه ساز وارد کننده انحصاری قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو 470

Share
اطلاعات تماس

لودر کوماتسو 470

شرکت بازرگانی ایران راه ساز وارد کننده انحصاری قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو 470

شرکت بازرگانی ایران راه ساز 
وارد کننده قطعات یدکی اصلی لودر کوماتسو 470 
امروزه شاهد این هستیم که ،لودر کوماتسو ۴۷۰ یکی از محبوب ترین لودر ها در ایران میباشد ، لودری با وزن کاری حدود ۲۲ تن ، با قابلیت کاری بالا ، پر قدرت و کم استهلاک با بازار فروش بسیار عالی .
لودر کوماتسو 470 از سال 1987 با تیپ اول WA470-1 تولید و وارد ایران شد ، شما میتوانید تمامی قطعات و لوازم  یدکی اصلی لودر کوماتسو 1-470 را از شرکت ایران 
راه ساز تهیه کنید.
سپس شرکت کوماتسو  تولید لودر کوماتسو WA470-3 را شروع کرد و وارد ایران شد ، این تیپ از لودر کوماتسو 470 (خط ۳) بیشترین طرفدار را دارد ، شرکت ایران راه ساز تمامی قطعات یدکی تعمیری موتور لودر كوماتسو ٤٧٠و لوازم يدكي گیربکس لودر ٤٧٠و سیستم سوخت ‌لودر كوماتسو ٤٧٠ ،قطعات چرخ لودر ٤٧٠ و تمامي قطعات برقي داخل کابین لودر ٣-٤٧٠ را در ایران موجود کرده و بدون هیچ دغدغه ای در اختیار مشتریان عزیز در سر تا سر ایران میگذارد.
تیپ های بعدی تولید لودر کوماتسو به ترتیب 
470-5 
470-6 
470-7
470-8 
می باشد ، که به صورت کاملا محدود تر وارد بازار ایران شده است این تیپ های جدید به واسطه قانون جهانی هوای پاک سوخت(گازوئیل EURO 5 )نیاز دارد، ولی متاسفانه بخاطر کیفیت پایین گازوئیل ایران ، استهلاک و خرابی مخصوصا در قسمت موتور در این سری از لودر های کوماتسو ۴۷۰ زیاد است و بازار فروش رندی ندارد .
اكيپ مجرب و متخصص جهت تعميرات تخصصي ماشين الات راهسازي كوماتسو .
شرکت ایران راه ساز 
در چند سال اخیر مشکلات قطعات یدکی تمامی مشتریانی که لودر کوماتسو ۵-۴۷۰ ، لودر کوماتسو ۶-۴۷۰ ، لودر کوماتسو ۷-۴۷۰  را در ایران دارن برطرف کرده . 
شما میتوانید از مجموعه 
ایران راه ساز که امروزه به عنوان یکی از معتبرترین وارد کنندگان لوازم و قطعات یدکی کوماتسو در ایران به شمار می‌رود با خیال آسوده خرید قطعات و درخواست تعمیرات اساسی و سرویس و نگهداری ماشین الات داشته باشید

Share
اطلاعات تماس

شرکت ایران راه ساز وارد کننده قطعات یدکی ماشین الات هیوندای، لیبهر، کوماتسو، دوسان

تیم حرفه ای و متخصص

کارشناسان ما تجربه چندین ساله در ارائه خدمات تخصصی در زمینه وارادت و تهیه قطعات و لوازم يدكي ماشين آلات راهسازي ، معدني و انواع جرثقيل، در خدمت شما خواهند بود.

بهترین قیمت

همیشه سعی داریم با ارائه خدمات مناسب و همینطور بهترین قیمت قطعات لوازم یدکی به نسبت رقبا، بتوانیم خشنودی شما عزیزان را فراهم کنیم.تمامی قطعات به صورت انحصاری وارد میشود و با بهترین قیمت به فروش خواهد رسید.

24/7 پشتیبانی

تمام هفت روز هفته آمادگی داریم در هر ساعتی از شبانه روز که با ما تماس بگیرید، بتوانیم پاسخگوی مشکلات شما عزیزان باشیم.برای برطرف شدن مشکلات قطعات و ماشین آلات خود؛ نگران نباشید، در کنار شما هستیم.

بهترین پیشنهادات

مشکلات خود را با ما، مطرح کنید، کارشناسان ما آمادگی دارند با بهترین پیشنهاد برای برطرف کردن مشکلات دستگاه شما، اقدام کنند.برای مشاوره رایگان با همکاران ما در تماس باشید.

تعمیرات،درخواست مکانیک

دستگاه شما خراب شده؟ نیاز به مکانیک در محل خود دارید؟ در سریعترین زمان مکانیک سیار ما در کنار شما خواهد بود.تعمیر تخصصی انواع لودر، تعمیرات بیل مکانیکی، تعمیرات بلدوزر

ارسال قطعات

به درخواست شما، هر جای ایران که باشید به آدرس شما قطعات و لوزام برای شما ارسال خواهد شد.ارسال لوازم یدکی به تمام استان ها، ارسال قطعات یدکی لودر، بیل مکانیکی و تمام ماشین آلات راهسازی و معدنی

بالاترین کیفیت

هواره سعی داریم بالاترین کیفیت قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی را برای شما فراهم کنیم، لوازم یدکی انواع ماشین آلات راهسازی، وارادت قطعات ماشین الات معدنی، تهیه و واردات انواع ماشین الات ساختمانی